Posted on: אוקטובר 9, 2017 Posted by: admin Comments: 0

בשנים האחרונות ניתן לראות בבירור כיצד רכישות דרך כרטיסי אשראי הופכות לפופולאריות הרבה יותר ממה שהיה בעבר.

היום כמעט כל אדם מחזיק לפחות כרטיס אשראי אחד, ורבים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם באשראי ולא להסתובב עם כסף מזומן?

מדוע – בטוח יותר, אפשרות לפרוס את התשלום לתשלומים, אפשרות לבצע רכישות גדולות מבלי להסתובב עם סכומי כסף גדולים ועוד. לכן היום כל בעל עסק מבין כי בכדי לענות על הצרכים של הלקוחות שלו עליו למצוא מבין כל אותן מערכות סליקה הקיימות בשוק מערכת שמתאימה עבורו.

מערכות סליקה לחנויות פיזיות

ישנן מערכות סליקה אשר מתאימות לחנויות פיזיות. זאת אומרת – מערכות סליקה בשיטה הישנה. בחנות עצמה ישנו מכשיר אשר דרכו "מגהצים" את כרטיס האשראי ומבצעים את החיוב של הלקוח. היום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות המאפשרות לבצע סליקה שכזו, ולכן כדאי לבחון כמה מערכות שונות לפני שמקבלים החלטה ולפני שבוחרים את המערכת המתאימה לכם ביותר.

שימו לב לבחור חברת סליקה שקיימת לה מערכת אשר מתממשקת עם מערכת ניהול החנות שלכם, אם יש לכם מערכת כזו, כך שהעבודה תהיה מסונכרנת והרבה יותר נוחה.

גיהוץ אשראי
מכשיר סליקה מקומי לעסקים

מערכות סליקה לחנויות וירטואליות

עוד סוג של מערכות סליקה אלו מערכות המיועדות לחנויות וירטואליות. בעידן המודרני בו אנו חיים המשמעות של חנות וירטואלית הינה הגדלה של ההכנסות עבור בעל העסק. מדובר במשמעות ברורה מאוד. היום יותר ויותר אנשים רוצים לבצע רכישות דרך האינטרנט בשל סיבות של נוחות, מהירות וכדומה, ולכן שילוב של מערכות סליקה בחנויות וירטואליות הינו צורך שאי אפשר לוותר עליו.

מערכות סליקה איכותיות מאפשרות לכם להציע ללקוחות אפשרות לבצע את התשלום בצורה נוחה, מהירה והכי חשוב – מאובטחת. לכן חשוב לבדוק כי אתם בוחרים מערכות סליקה אשר עומדות בכל התקנים הנדרשים ויש להן אישורים מחברות האשראי השונות כך שהסליקה דרך אותן מערכות יכולה להתבצע בצורה הטובה ביותר וללא כל בעיה.

אז למה אתם מחכים? צאו לבדוק את האפשרויות ובחרו מערכת סליקה איכותית שתסייע לכם לנהל עסק מצליח יותר!

 

Leave a Comment