Posted on: מרץ 22, 2023 Posted by: admin Comments: 0
לוח שחור עם המילה SUCCESS

מערכת ניהול חוגים מציעה את הפתרון המתקדם ביותר לבעלי סטודיו, מנהלי חדרי כושר ומרכזי חוגים. אם עדיין לא הצטרפתם, אלה כל היתרונות שאתם והמתאמנים שלכם מפסידים

בחורה מסבירה על לוח

עסקים בתחומי הספורט ואורח החיים הבריא הם בעלי מאפיינים ואתגרים ייחודיים. מנהלים, מאמנים, אנשי שירות לקוחות וכל מי שנמצא מאחורי הקלעים, נדרשים לפתור בעיות ולבצע מגוון משימות על בסיס יומיומי. מערכת ניהול חוגים מעניקה מענה חכם, ממוקד ומתקדם עבור האתגרים המובילים בתחום, בהתאמה לצרכים של בעלי העסקים כיום.

אם עדיין אין לכם מערכת ניהול חוגים, בין אם אתם מפעילים חוגי ילדים או מנהלים סטודיו ליוגה, הגיע הזמן שתכירו את היתרונות שאתם מפספסים. בדקנו בעזרת פיזיקל, מערכת ניהול חוגים מובילה, את הפיצ'רים המרכזיים בתחום:

  • שיבוץ מאמנים – מערכת ניהול השעות של פיזיקל מאפשרת לשבץ לוח זמנים למאמנים שלכם באופן פשוט ונוח, בהתאם למומחיות שלהם, תוך שריון אולמות ומגרשים.
  • שיבוץ מתאמנים – אם מדובר באימון אישי או בקבוצה קבועה, מערכת ניהול השעות יכולה לעזור לכם גם בהיבט הזה. 
  • דיווחי נוכחות והיעדרויות – עוזרים לכם להישאר עם אצבע על הדופק, לדעת אילו עובדים חסרים ואילו לקוחות לא הגיעו.
  • חתימה דיגיטלית – עדיין נמצאים בעולמות הנייר? הגיע הזמן להתקדם. עם חתימה דיגיטלית תוכלו להחתים לקוחות על חוזה אישי, לקבל מהם הצהרת בריאות ולאסוף כל מסמך אחר שנחוץ לכם. בלי לחפש את המקור, בלי לבזבז מקום על אחסון ובמינימום מאמץ.
  • אפליקציה עבור לקוחות – לצד היתרונות של מערכת ניהול חוגים עבור הצוות, היא מציעה מגוון פתרונות גם עבור הלקוחות שלכם. פיזיקל כוללת אפליקציה ייעודית לשימוש לקוחות, שמאפשרת גם להם להישאר במעקב אחרי מה שחשוב. לצפות במערכת השעות שלכם כדי להחליט לאן להגיע, לעקוב אחרי המדדים שלהם וכמובן גם לקבל מכם תזכורות ועדכונים. הכול במקום אחד, באופן שעוזר לכם לשמור איתם על קשר.
  • חנות דיגיטלית – ואם זה לא מספיק, עם פיזיקל תוכלו גם לקבל חנות דיגיטלית שמאפשרת לשווק ולמכור מוצרים ושירותים נלווים. לחוויה מושלמת עבורכם וגם עבור הלקוחות שלכם. 

Leave a Comment