Posted on: דצמבר 14, 2021 Posted by: admin Comments: 0

לאור המהפכה שיצרה בתחום מיצוי הזכויות הרפואיות, את השם לבנת פורן קשה לא להכיר. איך היא הגיעה אל התחום, מהו הייחוד של החברה שהקימה וכיצד ניתן להיעזר בשירותיה?

במציאות המורכבת שכולנו חיים בה, רובנו מנסים לעשות את המרב כדי להיות מוכנים לכל הפתעה בלתי צפויה. ועם זאת, באופן טבעי, תאונת עבודה או מחלה לא מצטרפות אל הרשימה הזו. הצורך להתנהל במצבים שכאלה, מותיר את המתמודדים בתחושות קשות מאוד. ומאחר שחלק גדול מהם לא יודעים כיצד לפעול מול הגופים הבירוקרטיים שמעורבים בתהליך, הם מאבדים זמן רב וגם משאבים – שיכלו להיות מנותבים להחלמתם. 

לבנת פורן
הכירו את האישה שיש על שמה חוק.

לבנת פורן הקימה את החברה שבראשה היא עומדת כיום, כדי לייעל את הטיפול במצבים מהסוג שהוזכר, ולסייע למתמודדים איתם לקבל פתרונות באופן יעיל ופשוט יותר. אחרי שלמדה על אתגרים ויוזמות הקשורים לקידום עסקי במהלך עבודה במשרד הקליטה, צברה לבנת פורן ניסיון ועניין בתחום של הקמת מיזמים. אלה הובילו אותה לתפקיד מנכ"לית בחברת מימוש זכויות רפואיות, ולאחר מכן הקימה חברה משלה שעסקה באותם רבדים. 

חוק לבנת פורן נועד להסדיר את נושא שכר הטרחה שנגבה לאורך הדרך, והוא אינו עוסק באופן בלעדי בחברת לבנת פורן אלא מתייחס בצורה רחבה לחברות מיצוי זכויות רפואיות ואף לעורכי דין. ממרחק הזמן, עולה כי בציבור הישראלי קיים עניין רב בשימוש בסיוע חיצוני של חברות מסוג זה. כך שב-2018, שלוש שנים מחקיקת החוק, נצפתה עלייה נוספת בשיעור של מבקשי קצבאות מהביטוח הלאומי שבחרו להיעזר במייצגים בתשלום.

אילו שירותים מציעה חברת לבנת פורן?

עבור מי שנדרש להתמודד בבת אחת מול מספר חזיתות, ההתנהלות מול ביטוח לאומי ויתר הגופים הממשלתיים עשויה להתגלות כאתגר לא פשוט. מסיבה זו, חברת לבנת פורן ממשיכה לסייע לציבור נרחב של ישראלים, שרוצים לחסוך זמן ולקבל תוצאות גם בתיקים מורכבים. שירותי החברה ניתנים בכל אחד מסניפי לבנת פורן ברחבי הארץ – תל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע. הפגישה הראשונית עם מומחי לבנת פורן ניתנת ללא תשלום וללא התחייבות.

לעוד מאמרים, היכנסו.

זכויות רפואיות
כל מה שרציתם לדעת על לבנת פורן

Leave a Comment