Posted on: אפריל 25, 2017 Posted by: admin Comments: 0
חנות, חנות באינטרנט, קניות ברשת

עם, פתיחת עסק חדש כללה בעיקר את ההתעסקות עם הבירוקרטיה של הקמת העסק עצמו, גיוס לקוחות באמצעות שיווק מסורתי ובעיקר תפעול שוטף של העסק.

היום, כללי המשחק שונים והרבה מהשיווק והקניות נעשים און ליין על ידי אתר קניות באינטרנט. יש לזה יתרונות וחסרונות אבל אם יודעים לשחק את המשחק כמו שצריך, אין ספק שיש שיפור מהותי בניהול השיווק ואפשר להגיע להרבה יותר לקוחות עם פחות מאמץ.

מה היתרונות שיש בהקמת אתר קניות באינטרנט?

דבר ראשון: חיסכון במשאבים כלכליים

כאשר מקימים אתר קניות באינטרנט אפשר לחסוך הרבה אמצעים של מקום החנות וכפועל יוצא ארנונה, חשמל, מים, תשלום לעובדים ועוד חשבונות ועלויות שקועות שיש מעצם הקמת בית עסק. הקמת אתר קניות באינטרנט דורש תחזוק של האתר ושימוש באלמנטים של שיווק אשר מאפשרים את החשיפה שלו בפלטפורמות השיווק והפרסום השונות אבל מדובר על פעילות שיכול לבצע אדם אחד מיומן ולא דורשות הרבה אנשים גם יחד.

דבר שני: מדידה של חשיפה ללקוחות

אחד הדברים המתסכלים שיש לבית עסק הוא שלא ניתן לדעת למה אנשים הגיעה הפרסומת על בית העסק, מי הלקוחות הפוטנציאליים שנחשפו, האם המסר עבד כמו שצריך ועוד. ברגע שמדובר על חשיפה שמתבצעת באמצעות אתר קניות באינטרנט אפשר למדוד את החשיפה ואז ניתן לדעת לאילו לקוחות פוטנציאליים כדאי לפנות ולאלו לא. ברגע שמדובר על פעולה שיווקית כזו או אחרת שמוכיחה את עצמה, הרבה יותר משתלם להשקיע בה בשנית מאשר בדבקים אחרים ובאמצעות אתר קניות באינטרנט והתחקור של הפעולות שלו אפשר לעשות את זה.

עלגת קניות, חנות באינטרנט
עגלת קניות – החלק החשוב ביותר בחנות שלכם

דבר שלישי: הצגה פשוטה לכמות גדולה של אנשים

ברגע שמדובר על אתר קניות באינטרנט, הרבה יותר קל להציג את המוצרים לכמות גדולה של אנשים בו זמנית. לא מדובר על שירות של אחד על אחד שניתן בחנות על ידי המוכר, לדוגמא, אלא מדובר על חשיפה לכמות מוצרים גדולה שניתנת לכמות גדולה של אנשים. הכל הופך הרבה יותר זמין וחשוף לכמויות גדולות של אנשים.

לסיכום, אתר קניות באינטרנט הוא בעל יתרונות רבים ולכן אם אתם עתידים להקים עסק, תדאגו שיהיה לכם אתר איכותי.

Leave a Comment