Posted on: יוני 23, 2021 Posted by: admin Comments: 0

Aramex, רשת שירותי השילוח הבינלאומית, אחראית על הזמנות ממגוון אתרים שאהובים במיוחד גם על צרכנים ישראלים. כך תעקבו אחר סטטוס חבילות שעברו לטיפול החברה

עבור רבים מאיתנו, הזמנת חבילות מחו"ל הפכה לפעילות יומיומיות פשוטה. כזו שלא שונה במיוחד מהזמנה בסופר השכונתי. אלא שמאחורי כל הזמנה אונליין נמצא תהליך טיפול ושילוח מורכב, שחשוב לקחת בחשבון. עם העברת החבילה מהשולח, היא עוברת מספר שלבים שעל כל אחד מהם אמון גורם אחר. חברות השילוח אחראיות על רוב השאלות הקשורות ל"מסע" הארוך הזה, במטרה לוודא שהחבילה שהזמנתם תגיע אליכם בבטחה. 

לצורך ייעול הטיפול בהזמנות, אתרים רבים בחרו לרכז את נושא השילוח בידי חברות ספציפיות. זאת על מנת לעשות סדר בנושא, ולאפשר ללקוחות לדעת שיש להם כתובת מסודרת לכל שאלה. צרכנים ישראלים לדוגמה, מקבלים משלוחים מאתרים שונים בהם אמזון מחברתGCX  שהיא נציגת ארמקס בישראל. כך שייתכן שגם אתם כבר קיבלתם חבילה בצורה הזו.

שילוח בנלאומי
כך תקבלו את המשלוח שלכם בצורה הטובה ביותר

ארמקס ישראל – מה צריך לדעת?

Aramex הבינלאומית ממוקמת באיחוד האמירויות, מיקום שמאפשר לה לספק פתרונות לוגיסטיים מותאמים למגוון צרכנים ברחבי העולם. בישראל, הנציגה הרשמית שלAramex  היא חברת הבלדרות GCX. כך שאם אתם מחפשים את Aramex israel או רוצים לפנות אל שירות לקוחות אמרקס בכל שאלה שהיא, GCX היא הכתובת שלכם. לאור היותה של GCX חברת השליחויות הגדולה בישראל, שיתוף הפעולה בין השתיים הוא מהלך טבעי. 

חשוב לציין שהטיפול של GCX בחבילות Aramex מתבצע אך ורק עם נחיתתן בישראל. כך שכל עוד החבילה נמצאת עדיין בדרכה לארץ, ל-GCX אין יכולת לזרז את הטיפול או לקצר את ההמתנה במקרה של עיכוב בלתי צפוי.  

ארמקס מעקב משלוחים

כאמור, GCX אחראית על ביצוע ההליך המלא עבור משלוחי Aramex, כולל טיפול בנושאי שחרור חבילות מהמכס והעברתן אל היעד. לאור פעילותה הענפה של GCX בעולם הסחר האלקטרוני, החברה מציעה ללקוחותיה טיפול מהיר ואיכותי. ואם יש לכם שאלה הנוגעת למעקב אחר משלוח קיים או שאתם זקוקים לשירות לחבילה שהגיעה לארץ על ידי Aramex, ב-GCX ישמחו לעמוד לרשותכם. 

אחד מהכלים המתקדמים שמציעה GCX הוא מערכת אינטרנטית נוחה לתפעול, שמאפשרת לעקוב אחר כל משלוח ולקבל מענה על כל שאלה. במקום שירות לקוחות טלפוני מיושן, GCX מציעה  לצרכנים מעקב משלוחים מתקדם ונוח. פשוט נכנסים אל עמוד ה"מעקב אחר משלוחים" באתר  GCX, מזינים את הפרטים הנדרשים ומקבלים את הסטטוס המלא בכל רגע נתון.

מחפשים את שירות לקוחות ארמקס לחבילה שנחתה בארץ? ל-GCX יש את כל התשובות

GCX מציעה מבחר אפשרויות יצירת קשר נוחות ומתקדמות במיוחד. החל מפנייה דרך כפתור יצירת הקשר באתר, דרך צ'אט דיגיטלי עם מערכת מבוססת בינה מלאכותית ועד לפנייה בעמוד הפייסבוק של GCX. כל אחת מהדרכים תאפשר לכם לקבל מידע נדרש על חבילות Aramex שהגיעו לארץ, כאשר במידת הצורך אחד מנציגי GCX ייצור אתכם קשר אישי.

החבילה שהזמנתם נמצאת בידיים טובות

מטבע הדברים, כל לקוח מעוניין לקבל את החבילה שלו באופן המהיר ביותר. ובמציאות של היום, תהליך המסירה של חבילות מחו"ל הולך ומתקצר ללא הפסקה. שיתוף הפעולה בין Aramex ל-GCX הוא אפיק מתקדם נוסף שמיועד לעזור לכם לקבל את החבילות שהזמנתם מהר ככל האפשר.

רוצים להישאר עם אצבע על הדופק או לשאול שאלה הנוגעת לתשלומים נלווים? אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי GCX בכל אחת מהדרכים שהוזכרו, ולקבל מענה מקצועי ומהיר שמותאם אישית עבורכם.

לעוד מאמרים מעניינים בנושא, לחצו כאן.

שילוח בנלאומי.
קיבלת חבילה מארמקס? בואו לקבל את כל המידע הדרוש לכם.

Leave a Comment