Posted on: מאי 18, 2021 Posted by: admin Comments: 0
סמארטפונים חדשים 2021

התחרות בין יצרניות סמארטפונים שונים ממשיכות גם השנה, כשכל אחת עושה את המרב כדי להמשיך ולהפתיע את המשתמשים. אילו מכשירים הצליחו לעשות זאת ומה אסור לכם לפספס? 

בשנים האחרונות כבר לא צריך להסביר עד כמה שינו סמארטפונים את חיינו. ההסתמכות המוחלטת עליהם בכל אספקט, גורמת לנו להגיע בכל פעם עם ציפיות חדשות מהמכשיר הבא, ובצדק. היצרניות מצדן, משתדלות לספק את ה"סחורה", עם מצלמות משוכללות מאי פעם, חיי סוללה משופרים, מחיר תחרותי, עיצוב פורץ דרך וכדומה. אילו סמארטפונים עשו זאת גם ב-2021? בדקנו כיצד הפתיעו אותנו אייפון, סמסונג ושיאומי. 

  1. אייפון 12

עבור האייפוניסטים, זהו מכשיר דגל שפשוט אי אפשר להישאר אליו אדישים. אייפון 12 מציע צילום מושלם בכל קטגוריה, בין אם מדובר בתמונה, וידאו או סלפי. אלה שמחפשים סמארטפונים גדולים יותר, יתאהבו בגרסת הפרו שלו. אבל היא לחלוטין לא חובה, מכיוון שגם הגרסה הרגילה מגיעה עם ביצועים מרשימים שאופייניים לחברה. 

  1. שיאומי Mi 10T

מפרט מתקדם, מסך מרשים, מעבד שיעמוד בדרישות שלכם לאורך היום ואפילו מערך מצלמות שעושה את העבדה מעל ומעבר. אם הייתם צריכים הוכחה נוספת לכך ששיאומי פשוט מספקים תוצאות, המכשיר הבא הוא לחלוטין הוכחה לכך. ואפילו במחיר ידידותי במיוחד.

  1. סמסונג גלקסי S21

משתמשי אנדרואיד ששומרים אמונים למכשירים של סמסונג, יתאהבו באפשרות שמציע גלקסי S21. לא מדובר באחד מהמכשירים המסיביים שמתסכל לקחת ממקום למקום, אלא בדגם קל יחסית, שמגיע עם כל הפיתוחים האחרונים מבית סמסונג. מצלמות מעולות שמשיגות תוצאות מקצועיות לכל דבר, מסך מגע איכותי וסוללה חזקה מאוד. 

  1. סמסונג גלקסי נוט 20 אולטרה

ואם אתם שייכים דווקא למי שמחפש סמארטפונים גדולים, אתם חייבים להכיר את הנוט החדש מסדרת גלקסי. מכשיר עם מסך בגודל 6.9 אינצ'ים, מעבד חזק במיוחד, אפשרות שימוש בסים כפול וכמובן עט סטיילוס שהופך אותו לכלי עבודה משוכלל. מומלץ במיוחד למי שמחפשים סמארטפונים לצורכי עבודה, פותחים באמצעותם קבצים, כותבים או פשוט נהנים מאופן שימוש נוסף ומתקדם יותר. 

Leave a Comment