Posted on: יולי 10, 2017 Posted by: admin Comments: 0
מסך מחשב

בתקופה בה האינטרנט הוא המשאב המרכזי, אליו נכנסים מיליוני גולשים ברחבי העולם מדי שניה, בעלי עסקים רבים כבר הבינו שהדבר הבא בעולם העסקים – הוא אתר אינטרנט עסקי.

כיום, גם עסקים פרטיים ומסחריים כאחד, גם עצמאיים, וכן כל הרשתות והתאגידים הגדולים מחזיקים בידם אתר אינטרנט צמוד, אשר מתוחזק טוב, ומתעדכן באופן יומיומי. כל עניין הדיגיטל רק הולך ומתפתח בזמן האחרון, וניתן לראות זאת בבירור, במיוחד בכל תחום הקניות ברשת. אתרים רבים משמשים כפלטפורמה מכירתית, ומאפשרים ביצוע עסקאות אשראי דרך האתר שלהם. בנוסף, חשוב לזכור כי גם חברות או אנשים פרטיים אשר לא מעוניינים למכור מוצרים דרך האינטרנט, צריכים להקים עבור עצמם אתר אינטרנט, המתאר את פועלה של החברה או פועלו של העסק, מסביר מהן השירותים המוצעים ללקוח, וכן מרובה בתמונות וסרטונים להמחשה.

מכשירים נייידם
בעזרת אתר אינטרנט ניתן להכנס לעסק מכל פלטפורמה

בניית אתר לעסקים קטנים אינה פעולה מסובכת כמו שהיא נשמעת.

למעשה, כיום יש שתי דרכים מרכזיות ופשוטות למדי אשר בעזרתן תוכלו להתחיל להתעסק בבניית אתר אינטרנט לעסק קטן, ולהרים את העסק שלכם למעלה. הדרך הראשונה היא באופן עצמאי. דרך זו מיועדת לאנשים בעלי חוש טכני יחסית מפותח, אנשים יצירתיים, ובעלי זמן פנוי בעיקר. על מנת לבנות אתר עסקי באופן עצמאי, תוכלו להעזר באתרי אינטרנט שונים המציעים שירותי בניית אתרים בחינם או בתשלום, ואף מסבירים באופן מפורט אילו טקסטים חשוב שיהיו כלולים באתר, וכיצד הוא ייראה. באתרים אלה לרוב תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים, לקבל טיפים וכל זאת – באופן עצמאי. כמובן שדרך זו יותר משתלמת כלכלית, אך גובה עמה זמן רב וממושך שיש לעבוד על האתר, וכן יכול להיות שהוא ייראה פחות מקצועי.

הדרך השניה לבניית אתר לעסקים קטנים, הינה לפנות לחברה, גוף או אדם פרטי העוסקים בדבר, ונחשבים כמקצועניים בתחומם. חברות רבות מציעות את שירותיהן לבניית אתר לעסקים קטנים, ודואגים שאותם בעלי העסקים יהיו מרוצים. בחברות אלה, תגיעו תחילה לפגישה, שבה תסבירו את החזון שלכם לגבי האתר. לאחר מכן, תשמעו מפי מומחים את ההצעות שלהם לגבי עיצוב, טקסט, תמונות ובכללי – איזה סוג של אתר הוא הולך להיות.
ללא ספק מדובר באופציה מעולה עבור בעלי עסקים קטנים אשר רוצים להבטיח את איכות והצלחת האתר העסקי שלהם. כמו כן, חברות העוסקות בבניית אתרים יעניקו לכם ליווי צמוד ואישי לכל אורך הדרך, וכן תמיכה מקצועית ואדיבה בכל זמן.

אם כן, לאחר שהבנתם מהן שתי הדרכים האפשריות, תוכלו לבחור מהי הדרך האופטימלית בשבילכם. עם זאת, חשוב לדעת, כי ישנם מספר פרמטרים עיקריים שחייבים להיות בכל תהליך בניית אתר לעסקים קטנים:

תחילה, עיצוב מקצועי. מומלץ לבחור בעיצוב שמייצג אתכם ואת העסק שלכם מצד אחד, ומצד שני, שיהיה נעים לעין הגולש ויהיה אסתטי לעין.

שנית, התאמה למכשירים סלולריים. הביטוי המקצועי נקרא "רספונסיביות". על האתר שלכם להיות מותאם לגלישה בכל מכשיר שהוא. בין אם מחשב ביתי, טלפון חכם, טאבלט ועוד.

שלישית, תוכן מקצועי – אתר מצליח הוא אתר בעל טקסטים רבים ותוכן מגוון ומעניין, אשר מתעדכן באופן קבוע. באמצעות תוכן איכותי, תוכלו לקדם את האתר שלכם באופן ארוגני בחיפושים במנוע החיפוש של גוגל.

ולסיום, כלים נוספים. כמו למשל, אודות החברה, בלוג פנימי באתר, טפסים, ניוזלטר, גלריות תמונות וסרטונים, שיתופים ברשתות החברתיות, מפת הגעה, קטלוג מוצרים, צור קשר ועוד.

 

Leave a Comment