Posted on: יוני 14, 2017 Posted by: admin Comments: 0
אשראי , סליקה

המהפכה הטכנולוגית של השנים האחרונות שינתה לחלוטין את הרגלי הצריכה והמכירה שלנו. אם בעבר צריכה הייתה נחלתם של החנויות ברחבי העיר או הקניון, כיום ישנה מגמה עולמית, שהולכת וצוברת תאוצה רבה, בה הצריכה היא בעיקר דרך אתרי אינטרנט שונים ומשונים

דמיינו לעצמכם אתם מה הייתם עושים ללא e-bay או amazon . עם מהפכת הצריכה באינטרנט יש צורך במהפכה בתחום התשלום, אין אנו יכולים יותר לשלם בכסף מזומן או בהמחאה בחנות ואנו צריכים לשלם את הקניות באתרי האינטרנט השונים באמצעות סליקה באינטרנט. סליקה באינטרנט מאפשרת לכל לקוחות החנויות האינטרנטיות לקנות את המוצרים המועדפים עליהם בצורה מהירה ונוחה ללא צורך בבזבוז זמן מיותר והמתנה רבה.

סליקה באינטרנט התפתחה רבות ולה מספר מאפיינים.

סליקה באינטרנט במובן הפשוט ביותר היא הכנסת פרטי כרטיס האשראי שלך לאתרי הקניות השונים, מילוי פרטים מזהים וכך תשלום עבור המוצר המבוקש. אמנם לנו תהליכים אלה נראים פשוטים ביותר, אך חשוב להכיר ולהבין מה קורה מאחורי הקלעים של אתרים שכאלה. תחילה, נושא האבטחה של סליקה באינטרנט הוא נדבך רציני מאוד בתחום זה. אין אנו יודעים את זה ברגע שאנו מכניסים את פרטי האשראי, אך חברות הקניות הגדולות ברשת דואגות ומקפידות מאוד שפרטי האשראי שאנו נכניס יהיו אך ורק עבור אתר הקניות, ופצחני רשת שונים לא יוכלו לגשת למידע רגיש זה. תהליך שכזה דורש מהנדסי חומרה ואנשי מדעי מחשב רבים. בעצם כיום רוב חברות הקניות האינטרנטיות משתמשות בתקן שנקרא ssl, תקן זה מאפשר לנו הצרכנים לקנות בצורה הבטוחה ביותר. התקן עובד על כך שתקשורת בין שני מחשבים תהיה רק בין שני מחשבים אלה, ולמחשב שלישי, המרגל, לא תהיה גישה לפרטי המידע המועברים בין שני המחשבים שבעסקה המדוברת. שנית, אתרי הקניות באינטרנט דואגים לנוחיות המשתמש בצורה הגבוהה ביותר, זאת מכיוון שאנו יודעים כיום כי משתמשי אתרי הקניות הינם מכל הגילאים ובעלי רמות שונות של הבנה במחשב. לשם כך, החברות מקצות שורות מילוי ברורות והוראות הכנסת פרטי אשראי, אשר כל אדם יוכל להיעזר בהם ולהצליח לבצע סליקה באינטרנט בצורה מהירה ונוחה.

אשראי
קניה באינטרנט חלק משגרת החיים

פלטפורמה חדשה של סליקה באינטרנט שנכנסה לא מזמן לשימוש היא סליקה באינטרנט באמצעות pay-pal. חברת pay-pal למעשה מאפשרת ללקוחותיה הרבים לעדכן פרטי חשבון בנק וכרטיס אשראי אך ורק לחברה עצמה. חברת pay-pal מתגאה בבטיחות מידע מהטובות בעולם, ולמעשה עוזרת לנו לבצע סליקה באינטרנט באתרים שאנו לא סומכים עליהם אך ורק על ידי הכנסת פרטי הpay-pal שלנו. בכך, במידה והאתר אינו אתר אמין, אנו לא ניפגע כספית מהכנסת הפרטים האישיים ולמעשה פרטי האשראי שלנו לא ייפגעו.

לסיכום, נראה כי סליקת אשראי באינטרנט חשובה מאוד עבור רבים מהאוכלוסייה כיום. אנו הצרכנים צריכים להיות צרכנים נבונים ולבדוק אם הסליקה באינטרנט שאנו עושים היא סליקה בטוחה ואינה תפגע בנו בעתיד.

Leave a Comment