Posted on: יוני 12, 2017 Posted by: admin Comments: 0
טייפד, עכבר , מסך

הקמת חנות וירטואלית אינה מסובכת, ולמעשה פשוטה עד מאד ביחס להקמת חנות פרונטלית. בחנות פרונטלית ידרשו מכם שכירות, מס לוועדת השלטים של העירייה, ארנונה לעסק ועוד כל מיני הוצאות שבאינטרנט פשוט אינן קיימות

התשלום היחיד שתצטרכו לשאת בו הוא על אחזקת אתר חודשית, שהוא תשלום זניח מאד ביחס למיסים והשכירות שהייתם אמורים לשלם על חנות רגילה, ולכן הקמת חנות וירטואלית היא הרבה יותר ממשלתמת, וזאת ללא קשר לתכולה או השירותים שאתם מוכרים: מלאי, הדרכות, שירותים וכד'.

שלבים ראשונים בהקמת החנות

בחברה אשר בנתה לכם את אתר האינרטנט יש לבחור, בטופס ההרשמה, שאתם מעוניינים באתר מסוג חנות. החברה תעלה את המוצרים או השירותים שלכם או את שניהם בייחד לחנות הווירטואלית. לאחר שהיא תעשה כן, היא תעבוד על דף מאובטח, שדרכו ניתן לשלם. התשלום יתבצע באמצעות פייפל, ממשק הסליקה הידוע והבטוח ביותר באינטרנט. על כן, אנו נפתח לכם חשבון פייפל עסקי (שבשונה מחשבון פייפל של לקוח, מדובר על מנוי בו צריל להזין פרטי בנק להעברת התמלוגים שלכם).

אייפד
החנות שלך בכל מקום

שלבים מתקדמית בהקמת החנות

אנו ממליצים לנקוט בצעדים הבאים כדי לשמור על קשרים טובים על הקונים שלכם בחנות. הקמת חנות וירטואלית מצריכה, לדעתנו, בניית רשימת תפוצה. בניית רשימת תפוצה מהווה נדבך נוסף של מה שאתם צריכים לעשות. רשימת התפוצה תאפשר לכם לחלק את המכותבים שלכם בין קונים, מתעניינים, ואנשים שגלשו לאתר החנות אך לא יצרו עמכם קשר (באופן עקרוני, אסור לכם לפנות אליהם, כי יוכלו לתבוע אתכם על מייל פרסומי ללא הוכחת נזק, אבל אם הם כועסים במייל החוזר, יש לנהוג על פי חוק, ולגרוע אותם מרשימת התפוצה אם זה רצונם. כפתור גריעה יתווסף בכל הודעה שתשלחו. הוא יהיה יוצר על ידנו). שלב מתקדם נוסף הוא לבנות דפי נחיתה ורשימת מתנות. דף נחיתה מדריך את הלקוח לגבי סוג המוצר או השירות שכדאי לו לקנות מכם. רשימת מתנות היא למעשה רשימה של טיפים שכל מי שמבצע הקמת חנות וירטואלית חייב להחזיק בהם הטיפים ניתנים כמתנות למתלבטים, על מנת לשכנע אותם שיש בכוחכם לסייע להם.

Leave a Comment