Posted on: מאי 28, 2017 Posted by: admin Comments: 0
אייפד, מחשב לוח

בעולמנו המתקדם, אי אפשר להתקיים ללא האינטרנט, פרסומות, מכירות, תקשורת, קניות ואף מציאת אהבה, הכול מתבצע דרך האינטרנט

אנו בטוחים שלא חידשנו לכם דבר, כולנו הרי יודעים עד כמה האינטרנט הנו פופולארי בימינו. אבל, האם פעם חשבתם "לנצל" את ההטבות שהאינטרנט נותן בזכות יתרונותיו הכה רבים? הנכם בעלי עסקים? מאמר זה נועד לחשוף בפניכם כיצד תוכלו לבנות אתרים לעסקים באינטרנט, בחינם! ולהזניק את הפרסום והמכירות של עסקיכם בצורה מסחררת.

כיצד מבצעים בניית אתרים לעסקים בחינם?


בעקבות הביקוש הרב והפופולאריות, אנשים רבים לומדים קורס הכשרתי המלמד את יסודות האינטרנט ובניית האתרים באופן מקצועי בתשלום. אך, אינכם חייבים לעשות זאת בתשלום ואין זה אומר שלא תעשו זאת בצורה המקצועית ביותר. כיום קיימים אתרים רבים המלמדים בניית אתרים לעסקים בחינת עם הדרכה מלאה ומקצועית ואף נותנים סיוע בעיצוב האתר וניהולו באופן מקצועי בחינם.

אז החלטנו לחשוף בפניכם כמה מסוגי האתרים הקיימים באינטרנט המאפשרים בניית אתרים לעסקים בחינם, כמובן יש להמשיך לקרוא ולתחקר ובסופו של דבר להחליט מהו האתר המתאים ביותר עבורכם ועבור עסקיכם:

אתרי googleגוגל מספק מערכת פשוטה עם עיצובים מוכנים מראש וללא פרסומות. כמו כן מערכת זו מאפשרת פתיחת דפים, בלוג, תיקיות קבצים ועוד. לא ניתן לקבל כתובת אמתית אלא תיקייה תחת הכתובת של המערכת אך, גוגל מאפשרת הפנייה של דומיין שברשותכם לאתר.

מסך , מחשב , אתר
העסק שלך על המסך

coi.co.il בניית אתרים בחינם ללא פרסומות ניתן לקבל כתובת קצרה לאתר, פתיחת דפים, גלריות, מבזקונים, קבלת הודעות מגולשים ועוד. מערכת פשוטה להבנה ומספקת גם עיצוב מקצועי בחינם לאתר.

2all  מבין הוותיקות בשוק. מאפשרת יצירת דפים, הצגת מבזקונים, פורמים ועוד, בחינם. כמו גוגל, לא מספקת כתובת מלא אלא תיקייה.

Goopמערכת ענקית, מאפשרת פורומים, גלריות, טופס צור קשר ועוד. ברורה ומסודרת, ואף ניתן בתוספת תשלום לקבל מודול דיוור.

כפי שציינו, אלו רק דוגמאות מועטות לאתרים הקיימים בשוק. בררו ובדקו איזה אתר הוא הטוב ביותר עבורכם והרימו את עסקיכם אל מקום חדש מניב פירות.
תנו לאינטרנט לקחת חלק בהצלחה שלכם-בחינם!

Leave a Comment