Posted on: מאי 3, 2017 Posted by: admin Comments: 0
מחשב נייד, ידיים , כוס קפה, אתר אינטרנט

יש אנשים שמפחדים מאוד מכל העולם הטכנולוגי אבל כאשר מדובר בבניית אתר לעסק קטן, יש שלושה חוקים פשוטים שצריך לפעול לפיהם ואז ההליך של בניית אתר לעסק קטן הופך פשוט יותר.

אומנם בניית אתר לעסק קטן דורשת הכשרה מסוימת על מנת שהאתר ייראה כמו שצריך אבל הכשרה מקומה בספרים וללא יישום בפועל, היא אינה שווה דבר.

מה הם שלושת החוקים הפשוטים שצריך לדעת בבניית אתר לעסק קטן?

 

  1. תגדירו מי הלקוחות שלכם – על מנת שבניית אתר לעסק קטן תהיה אפקטיבית ויעילה, צריך להגדיר מי הם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו – למי מפנים את הכתוב באתר? מה המטרה של הכתוב באתר ומי האנשים שאמורים לקרוא את התוכן? אחרי שמגדירים מי הם האנשים שאליהם אנחנו מכוונים את התוכן באתר, הרבה יותר קל לגשת למשימה של בניית אתרים לעסקים קטנים.

  2. תגדירו מה המטרה של האתר – לכל עסק יש מטרה אחרת בבניית האתר – יש כאלו שרוצים באתר כפלטפורמה למתן תוכן בלבד, יש כאלו שרוצים שהאתר יהיה מנגנון להבאת לקוחות חדשים ולכן האופן שבו הוא בנוי יהיה מתוך מטרה לגרום ללקוחות הפוטנציאליים להשאיר פרטים בסופו. יש גם עסקים שרוצים שהאתר שלהם יספיק תוכן בעל ערך ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים ואז הוא יהיה כתוב באופן אחר. בשורה התחתונה, אם רוצים לעסוק בבניית אתר לעסק קטן צריך להבין מה הוא אמור להשיג ומשם להתחיל במלאכה.

  3. תגדירו זמנים ברורים – בגלל שבניית אתר לעסק קטן יכולה להיות משימה לא פשוטה שתיקח הרבה זמן צריך להגדיר מראש כמה זמן מתכוונים להשקיע בבניית אתר לעסק קטן ובעיקר מה הדד ליין. ללא דד ליין קשה מאוד להתחייב למשימה הזו והכל הופך מורכב יותר. ברגע שיש דד ליין ברור, אפשר להתחיל לתכנן איך בדיוק הולכים לבצע הכל.
טלפון, מכשיר נייד , סמארטפון
העסק שלך גם בסמארטפון של הלקוחות

לסיכום

על מנת לבצע את בניית האתר לעסקים קטנים, כדאי תמיד לקחת מישהו שמומחה בתחום אבל אם אין אפשרות כזו, חשוב מאוד לפעול לפי שלושת הכללים כפי שפורטו פה. באופן הזה תהיו ממוקדים יותר וסיכויי ההצלחה שלכם יעלו.

Leave a Comment