Posted on: מאי 1, 2017 Posted by: admin Comments: 0
עגלת קניות, עגלת סופר , סופר מרקט

אם אתם מעוניינים לקנות ביעילות בסופרמרקט, לא צריך לנסוע ולהזמין את המוצרים בעצמכם כשניתן פשוט לעשות זאת באינטרנט

אתר האינטרנט שלנו נוח מאד, והוא מאפשר הזמנת מוצרים בקלות רבה. האתר מבוסס על תוכנת עגלת קניות מהיעילות ביותר ברשת האינטרנט. המוצרים יתווספו לעגלה בקלות וניתן יהיה להסיר מוצרים, וכל זה בקליקים בודדים.

כיצד עובדת עגלת הקניות?

הזמנת קניות באינטרנט באמצעות עגלת קניות וירטואלית מאפשרת לכם לבחור בקליק את המוצר. 2 קליקים על  אותו מוצר? הוא התווסף פעמיים לעגלה. לחיצה על אחד המוצרים בעגלה ועל כפתור "השמט"? ירד אחד המוצרים מהעגלה. כך, יש לשחק עם העגלה שלכם עד שהיא מלאה במוצרים שאתם חושקים בהם. בדקו את סכום הקנייה וודאו שהוא לשביעות רצונכם. הוא עשוי להיות מעט יותר יקר בשל כך שמדובר בקנייה באינטרנט, אבל היות וזו קנייה מהמחשב, היא חוסכת לכם המון מאמץ, זמן וטרחה לא מועטה.

סופר מרקט , מדפים , קניות , מוצרים
יתכן וילדינו לא יכירו את התמונה הזאת?

כיצד משלמים על הקניות?

הזמנת קניות באינטרנט מסתיימת במסך של התשלומים. במסך זה תצטרכו לשלם על מה שאספתם בעגלה, או לחילופין לוותר על המסך, ולהשמיט את כל המוצרים. במידה ובחרתם לשלם, ניתן לממש זאת בשתי דרכים: או בכרטיס אשראי או באמצעות קופון. בשתי הדרכים מדובר על אתר תשלומים מאובטח ביותר אשר תוכנת על ידי מיטב חברות אבטחת המידע. האחרונות ציידו את אתר התשלומים באמצעי סליקה מאובטחים, המבוססים על חתימה אלקטרונית מאובטחת ומנגנוני הצפנה מתקדמים של פרטי האשראי שלכם: אף האקר לא יוכל אפילו להתקרב אליהם.

כיצד מקבלים את המוצרים לביתנו?

לאחר גמר ביצוע הקנייה  יתווסף להזמנה שלכם תאריך או תתווסף שעת היעד, במידה והמשלוח ייצא באותו יום בו קניתם. בסמוך למועד הזה, יצרו עמכם קשר מהסופרמרקט וייוודאו שאתם הם בעלי ההזמנה. אנו נשלח את השליח אליכם הביתה. ברוב רובם של המקרים, הוא הגיע עם אסופת המוצרים המדויקת, לא עשה טעויות וסיפק ללקוחותיו בדיוק את מה שהיה אמור לספק להם. כך, אתם חוסכים לא רק במשאבי זמן, אלא גם בטעויות כמו שיכחת מוצרים שנחשבות טיפוסיות בקרב מי שמתבסס על קנייה פרונטלית בסופרמרקט.

 

Leave a Comment