Posted on: אפריל 30, 2017 Posted by: admin Comments: 0
כרטיס אשראי , אדם מחזיק כרטיס

מה אנחנו לא יכולים לעשות מהסמארטפון שלנו? זה שפעם היינו רק מדברים איתו. מאוחר יותר היינו מתרגשים למשלוחי הודעות טקסט. אחר כך הג'י פי אס, המצלמה.

וכמובן האינטרנט והאפליקציות שמקצרות לנו לא מעט היבטים בשגר היומיום שלנו. זה נראה שכל יום צצים לנו אופציות חדשות שלא חשבנו עליהם לפני כן, עד שלא נצטרך לקחת איתנו שום דבר בתיק למעט הסמארטפון. אחד החידושים המעניינים שנראו לאחרונה הוא הפיכת הסמארטפון למכשיר סליקה.

אז מה זה בעצם אומר?

סליקה היא התהליך בו עוברים נתונים מכרטיס אשראי לעסק ובו מתבצע התקשרות לחברות האשראי על מנת לאשר את החיוב. היום, כאשר יש מכשיר סליקה בכל מקום, נייח או נייד, קווי או אינטרנטי, ניתן בעצם להקים מערכת סליקה בכל עסק הכי קטן שרק נפתח.

חברות אשראי שונות, פיתחו את האופציה לסליקה דרך הטלפון אשר מתבצעת על ידי התקן שמחובר לטלפון. בכך מעבר לקומפקטיות ויעילות, מאפשרות לעסק לא להיות תלוי בווייפי או בקווי עכשיו גם הרשת הסלולרית היא אופציה. יתרון מובהק נוסף למכשיר סליקה שכזה, הוא חוסר התלותיות של העסק להיות במקום אחד. זה יכול להיות עסק בדרכים, אנשים מכירות, מאמנים ומטפלים אשר רוצים לתת לשורת לקוחותיהם אמצעי נוסף לתשלום. אפשר מכל מקום לחייב. לצפות בפרטי העסקה שהתרחשה על גבי המסך. והכל מאובטח ע"י חברות האשראי. את החתימה המפורסמת, הלקוח יכול לחתום על גבי מסך המגע של הסמארטפון.

מטבעות , כסף , תשלום
בקרוב המטבעות יעלמו מהעולם? לא כזה מהר

כך לדוגמה, מציעה חברת ישראכרט PAYWARE, שירותי סליקה שכאלה. היא מספקת ללקוחותיה את ההתקן שהוא בעצם מכשיר סליקה, דרכו סולקים את כרטיס האשראי והכל מתבצע דרך אפליקציה ייעודית שישראכרט פיתחה עבור זה. היא מבטיחה גם שירותי אבטחה ולא דורשת התחייבות. האפליקציה גם מציעה צפייה בדוחות כספיים ומעקב על מכירות העסק.

לסיכום

מכשיר סליקה היום מתייחס למגוון רחב של מכשירים אשר מבצעים את פעולת הסליקה. גם עסקים גדולים משתמשים בסליקה אינטרנטית כדי להגדיל את האפשרויות ולצמצם עלויות. עסקים קטנים לא צריכים להיות מוטרדים מהטרחה שכרוכה ברכישת קופת אשראי. אפשר לרכוש את השירות סליקה דרך הטלפון ולהתחיל לחייב דרך אמצעי נוסף, עוד היום.

Leave a Comment